Thursday, October 28, 2010

Vaksin Penyebab Autisme

Sampai usia 5-6 bulan, bayi bahkan tidak boleh makan dan mencerna makanan dengan baik, mereka hanya boleh minum susu. Tubuh mereka benar-benar berkembang. Dibutuhkan minggu dan bulan bagi mereka untuk belajar bagaimana menutup jari-jari mereka dengan baik. Dalam tubuh ini berkembang kami menyuntikkan karsinogen dan racun, dan kemudian pemerintah kita cuba untuk menutup jenayah ini wabak mereka mempromosikan.

 Alasan mengapa vaksin menyebabkan autisme:
1. Ibu bapa tahu Vaksin Penyebab Autisme
Tanyakan setiap orang tua yang memiliki anak autis, atau gejala yang berkaitan dengan autisme, dan mereka akan hampir dengan suara bulat memberitahu anda bahawa itu berlaku selepas vaksin, terutama vaksin MMR. buku Jenny McCarthy, Louder Than Words, adalah salah satu contohnya.

2. Vaksin Mengandung Mercury & Aluminium
Pertama, vaksin mengandungi kedua-dua merkuri dan aluminium. Lihat Centers for Disease Control (CDC) aditif grafik.

Kita semua tahu bahawa kita tidak seharusnya merkuri banyak sintetik dalam badan kita. Apakah itu adalah merkuri dari tampalan amalgam, atau merkuri disuntik terus ke dalam darah kami. Selama fasa 1999-2002 seharusnya keluar merkuri dalam vaksin. Pusat kawalan penyakit menyarankan bahawa wanita hamil pada trimester pertama mereka menerima dos merkuri dicap sebagai "vaksin flu." (MMWR CDC 205; 54 (41) :1050-52)

Setelah keluar fasa, kandungan aluminium meningkat pada vaksin di Bayi HEP A. yang mengikuti jadual imunisasi CDC menerima 5mg (5000 mcg) dari aluminium dengan usia 18 bulan.

1997 New England Journal of Medicine menerbitkan sebuah laporan bahawa bayi prematur disuntik dengan aluminium membina tahap beracun yang boleh menyebabkan kerosakan saraf dan cacat mental di usia 18 bulan. (JURNAL INGGRIS BARU KEDOKTERAN 1997; 336 (22) :1557-62)

"Hubungan statisically signficant" ada di antara kedua-dua aluminium dan merkuri dalam vaksin untuk penangguhan perkembangan saraf yang menurut Kerajaan AS.

3 Vaksin Melampaui Keselamatan Aluminium peringkat oleh 20-50 kali.
Seorang bayi £ 12 di dua bulan usia menerima 1.225 mcg aluminium dari jadwal vaksin mereka, 50 kali aras keselamatan.

4. Anak-anak Amish tidak divaksinasi Don't Get Autisme
Di Lancaster County harus ada sekitar 100 kes autis berdasarkan statistik terjadinya autisme pada 22.000 orang yang tinggal di sana. Tetapi hanya ada tiga kes. Salah satunya adalah pernah menjadi anak yang sihat sampai vaksin, yang 24 jam selepas vaksin berhenti bercakap. Anak lain diadopsi dari China dan menerima vaksin Mercury sarat sebelum datang ke Amerika Syarikat. Anak ketiga mungkin telah merkuri atau paparan radiasi. Ketahui lebih lanjut di: Amish dan autism.

5. 10 kali peningkatan Autisme di Inggris yang berkaitan dengan vaksin MMR
Ada sepuluh kali ganda peningkatan autisme antara anak-anak antara tahun 1984 dan 1994. Vaksin MMR diperkenalkan di Inggeris pada tahun 1988. Di AS, suatu peningkatan yang signifikan autisme berlaku selepas 1991 ketika vaksin Hep thimerosal-sarat B diamanatkan untuk setiap bayi yang baru lahir.

6. Anak-anak Tidak Lahir dengan Autism, oleh kerana itu Persekitaran
Anak-anak yang autisme tidak dilahirkan dengan itu. anak-anak autistik pada anak-anak sehat dan normal pertama. Itu bermakna bahawa gangguan tidak genetik, melainkan disebabkan oleh beberapa pengaruh persekitaran.

7. Gejala Keracunan Merkuri adalah serupa atau Sama Gejala Austism
Ada lebih dari 100 ciri-ciri umum antara symtpoms gejala keracunan merkuri dan autisme.

8. Vaksin Apakah beracun
Tidak ada yang menyangkal bahawa tujuan dari vaksin ini adalah untuk menyuntikkan "disabled" virus ke orang, atau sejumlah kecil virus ke bayi. Ideanya adalah bahawa hal ini akan menjadikan kekebalan terhadap penyakit.

Penyuntikan bahan kimia dan virus ke dalam tubuh adalah sama dengan menyuntikkan racun ke dalam tubuh.

Puluhan ribu anak terluka tahunan dari program vaksin, dan ribuan mati sebagai akibat dari vaksinasi.


Penyakit adalah hasil dari racun yang dibebaskan dari tubuh. Apakah selepas itu Vaksin menyebabkan penyakit (yang lain)?

Doktor perubatan Barat yang mengejar kebenaran tentang kesihatan menyimpulkan penyakit yang merupakan hasil dari tubuh cuba untuk menghilangkan bahan beracun.

Dengan kata lain, penyakit yang kita anggap "buruk" sebenarnya boleh tubuh menanggapi peristiwa beracun. Jadi penyakit ini, walaupun menyakitkan, sebenarnya dalam cara yang baik, kerana itu adalah perjuangan tubuh untuk hidup. Penyakit-penyakit ini ialah: campak, polio, cacar, hepatitis, rubella, gondok, cacar air, influenza, meningitis, papillomavirus manusia Varicella-zoster (shingles), (HPV), dan rotavirus.

Bagaimana Racun dan Vaksin Berkaitan?

Jika anda melihat bahan vaksin, vaksin mengandungi bahan yang berbahaya bahkan jika tertelan. Namun, entah bagaimana kami menyuntikkan ini ke anak-anak pada dos besar entah bagaimana berfikir itu akan membuat mereka lebih kuat? Pada kenyataannya ini dos besar racun yang bertujuan untuk menyebabkan kerosakan saraf, ketidakupayaan belajar, menurunkan kecerdasan, dan penyakit seperti kanser dalam jangka panjang.

Vaksin Cacar Ayam
Bahan: Albumin Serum Sapi, Etilenadiamina-Tetraacetic Natrium Acid (EDTA),
Gelatin, Monosodium L-Glutamat, MRC-5 DNA dan Protein Bimbit, Neomycin, Kalium Klorida, Kalium Fosfat yg berdasar satu, Natrium Fosfat yg berdasar satu, Sukrosa:

Ya anda membaca dengan betul. Darah lembu, dan MSG, dan Gula adalah bahan langsung disuntik ke dalam tubuh.

Vaksin hepatitis

Bahan: Aluminium Hidroksida, Aluminium Fosfat, Asam Amino, Dextrose, Formaldehid atau Formalin, anorganik Garam, MRC-5 Cellular Protein, Neomycin Sulfat, 2-Phenoxyethanol, Fosfat Buffer, polisorbat 20, timerosal *, Vitamin, Protein Ragi

Ya, aluminium. Itu benar, hal begitu anda tidak seharusnya memasak dengan bahan beracun itu. TI nombor satu bahan untuk vaksin hepatitis.

Terjemahan: Vaksin mengandungi bahan beracun. Jika penyakit merupakan hasil dari tubuh bertindakbalas pada keadaan (visha) beracun, maka untuk menyembuhkan penyakit orang ingin mengelakkan racun (vaksin). Ini akan menyebabkan ramai orang akan memberikan vaksin pada tubuh mereka. Oleh kerana itu, vaksin menyebabkan penyakit.

Walau bagaimanapun, fikirlah adakah bukti vaksin bekerja? Fikirkan lagi.

1 comment:

  1. Ya Allah berilah kami kekuatan untuk mencari jalan keluar kepada segala permasalahan yang kami hadapi ..sesungguhnya hanya pada engkau sahaja kami menyembah dan pada engkau sahaja kami memohon pertolongan....

    ReplyDelete