Sunday, October 10, 2010

Projek Membinasakan Aqidah Umat Islam Bhg 2

Kita belum pasti makanan manakah yang mengandungi bahan dari babi kerana agak sukar mengesannya bila sudah bercampur dalam makanan terutama “high processing food”. Kekadang ujian menggunakan DNA tak mampu mengesan kewujudan lemak atau bahan babi dalam makanan tersebut. Ujian kimia atau fatty asid terpaksa dilakukan untuk mengesanya. Perbelanjaan mula meningkat naik. Penipuan yang dilakukan begitu canggih. Apabila umat Islam leka dan alpa terhadap penipuan ini maka tubuh badan menjadi mangsa malahan jiwa, fikiran dan akhlak yang turut binasa. Bila maruah diri mulai hilang, segala kejahatan kelihatan baik.

Di dalam bidang perubatan orang-orang yahudi menguasai dalam industri farmaseutikal. Banyak dari ubat-ubat keluaran mereka bukan untuk tujuan perubatan tetapi bertujuan mengawal manusia sejagat dari segi pergerakan dan kuasa politik masa depan. Mereka mahu umat Islam mengikut “milah” mereka. Bayi-bayi ini perlu ditanda. Lihatlah pada bahu anda SUDAH ADA TANDA MASING-MASING hasil suntikan tersebut. Perlukah semua ini? Bayi tanpa bersalah disuntik dengan pelbagai vaksin yang menyakitkan atas nama “imunisasi”, namun hakikatnya mereka ingin mengawal anak-anak kita supaya mengikut telunjuk mereka apabila dewasa nanti. 5 imunisasi wajib diambil oleh setiap kanak-kanak, BCG, Campak, Hepatitis B, Polio dan DTP. Tidak dinafikan keperluan perubatan itu penting, tetapi hakikatnya “PENJENAMAAN” kanak-kanak itu mengikut telunjuk yahudi dan nasoro yang kita bimbangkan. Kita tidak jelas sejauh mana HALALnya vaksin-vaksin tersebut. Kalau dari kecil lagi tubuh badan anak-anak sudah disuntik dengan vaksin haram, bayangkan pembesaran anak-anak itu! Pasti harapan anda untuk mendapat anak soleh HANCUR! Namun kejahatan anak-anak itu yang terserlah.

Vaksin bukan ubat, sebaliknya dicipta daripada bahan-bahan yang sungguh menjijikan daripada hati dan limpa babi, janin budak perempuan yang digugurkan, limpa monyet pelbagai bahan kotoran yang lain; sejijik air “limbah” di belakang dapur rumah kita. sedangkan anak-anak mereka (yahudi) tidak demikian. Mereka menjaga anak mereka dengan berhati-hati tanpa menggunakan pelbagai racun dalam jasad anak-anaknya.   

Begitu juga berlaku suntikan Vaksin “WAJIB” bila mengambil lesen berniaga samada restoran atau berniaga pasar malam. Kemushkilan timbul dalam isu vaksin-vaksin ini samada halal atau tidak, kerana tiada penjelasan langsung. Tanpa suntikan ini lesen perniagaan tidak akan diberikan. Pilihan yang anda perlu buat ialah “TERPAKSA”. Adakah keadaan ini darurat atau satu agenda? Rancangan meeka terus berjalan. Bagi mendapat haji MABRUR semua kena halal. Timbul isu vaksin meningitis ke atas jemaah haji, walaupun sumbernya dikatakan dari babi, namun atas dasar darurat di bolehkan. Benarkah begitu? Bagaimana pula bila pak haji dan mak haji yang telah selesai mengerjakan haji? Mabrurkah atau Mardudkah? Yahudi bijak mengatur strategi bagi memusnahkan ibadat haji umat Islam.

Mereka memiliki kilang-kilang ubat yang terbesar semata-mata untuk memperniagakan ubat-ubat dan penyakit yang mereka cipta untuk mengaut keuntungan keatas kebodohan umat-umat Islam di dunia ini. Mereka menghasilkan virus-virus dari dalam dalam makmal seperti SARS, Selsema burung, JE atau H1N1 lalu menyebarkannya, (sebab itu seorang pegawai WHO berkata: “Daging babi tiada kena mengena dengan H1N1”) kemudian mereka juga membuat vaksin-vaksin sebagai perniagaan terbesar mereka. Mereka seterusnya  mencerita dan menggambarkan betapa bahayanya virus-virus tersebut hingga menakutkan umat-umat manusia seluruh dunia melalui pakar-pakar perubatan yang mereka iktiraf sendiri. Maka dunia menjadi panik lalu berebut-rebut memesan vaksin-vaksin yang mereka kilangkan. SIAPA YANG UNTUNG? Yang menjadi mangsa ialah umat manusia selain dari bangsa yahudi dan nasoro. ITULAH “NEW WORLD ORDER”.

Bagi mereka yang ingin menghasilkan ubat perlu pula ada kilang-kilang  GMP, satu persijilan yang mereka kawal. Maknanya jika anda hendak buat ubat perlu ada GMP (Good Manufacturing Practice) dan ISO.. Hanya kilang-kilang ini sahaja diberikan kebenaran. Mereka akan kawal apa sahaja yang akan merugikan mereka. Nak buat makanan pula perlu ada piawaian HACCP atau GMP. Bukan senang hendak berniaga dengan yahudi-yahudi ini. Mereka akan pastikan yang mereka dan kuncu-kuncunya sahaja yang berpeluang melakukan apa jua perniagaan demi kepentingan mereka. Manakala masyarakat Islam dipaksa akur dengan kehendak mereka. Di Universiti AL-Azhar , Mesir, mereka melarang kurikulum JIHAD diajar kepada para pelajar, kerana apa; mereka bimbang kebangkita umat Islam untuk memerangi mereka. Sampai bilakah umat Islam akan menjadi PAK TURUT?

Kini mereka mencipta pula sejenis robot melalui teknologi “NANO ROBOT” yang boleh dimasukkan ke dalam makanan, ubat-ubatan dan paling banyak ke dalam vaksin. Robot-robot ini boleh diarah melakukan apa-apa jua tindakan hanya melalui satelite mereka, daripada merompak, menculik orang hinggakan “suicide bomber”. Robot-robot ini lebih kecil lagi dari bakteria.  Justeru, tidak terkecuali juga dalam makanan-makanan “FAST FOOD” yang mereka cipta. Dengan dibantu oleh media elektronik dan cetak mereka mampu menarik keinginan manusia kepada makanan segera ciptaan mereka. Kehadiran robot-robot ini sukar dikesan tanpa teknologi canggih melainkan anda menjauhkan “mulut” anda dari memakannya.
Atas nama Palang Merah Sedunia atau WHO atau PBB mereka bebas masuk ke seluruh negara yang mereka kehendakki, samada melalui peperangan atau bencana alam untuk menyebarkan pelbagai vaksin dan dakyah yang mereka cipta. Anda harus ingat WHO atau PBB adalah syarikat yang dimiliki oleh gulungan Illuminati yang dipelopori oleh kuncu-kuncu dajjal untuk menjajah dunia. Mereka menjajah dunia atas nama “KEAMANAN”. WHO satu nama besar dalam dunia, tetapi sebenarnya adalah pembelit, penipu dan pembohong kerana WHO adalah syarikat yang dimiliki oleh puak-puak zionis yang digunakan untuk mengawal dunia atas nama KESIHATAN dan KEAMANAN. Lihatlah lambang ULAR pada logo mereka. Mereka mencipta 2 perkara: 1. “PENYAKIT”, 2. “UBAT / VAKSIN”. Dari sinilah mereka menjalankan dakyah-dakyah mereka.

Di Aceh 4 jam selepas Tsunami, kapal perang USA yang pertama tiba, bukan untuk berperang tapi membawa “missionary” (pendakwah kristian), sedangkan perjalanan biasa dari selatan pasifik mengambil masa yang lebih panjang. Mereka seolah-olah tahu apa yang akan berlaku atau mereka yang merancang letupan nuklear di dasar laut Aceh! Bila berlaku musibah, bantuan-bantuan yang dihantar kebanyakan telah diprogram dengan beberapa kaedah, cthnya di Bolivia; kerajaannya menolak bantuan gandum dari USA kerana didapati gandum tersebut dari GMO. Hakikatnya inilah yang sering dilakukan oleh WHO dan PBB kerana mereka di bawah kawalan “PENJAGA-PENJAGA DUNIA”.

Kesan daripada perancangan yahudi sejak 100 tahun yang lalu telah menunjukkan hasilnya. Rancangan membinasakan aqidah umat Islam telah berjalan mengikut rancangannya. Kerosakan demi kerosakan telah dapat dilihat satu persatu. Bukan sahaja remaja yang dirosakkan malah gulungan dewasa juga telah berjaya dijahanamkan samaada aqidah, syariat atau ubudiah mereka. Kini kita sedang berhadapan dengan situasi yang sangat menakutkan, samaada kita akan terus selamat atau terus akan ditipu dan zalimi oleh mereka.

Mereka menyerang Iraq dan Afghanistan atas alasan negara itu pengganas. Mereka membantu Israel menghancurkan Palestin atas pelbagai alasan. Kini mereka menyerang konvoi keamanan yang menghantar bekalan makanan ke Gaza. Membunuh ikut cita rasa mereka. Mereka rasa hebat sebab ramai umat Islam menyokong mereka; setuju dengan cara hidup mereka; berniaga dengan cara mereka; menguruskan kewangan dengan cara mereka; dan ada yang menjemput mereka untuk menguruskan soal-soal kenegaraan sendiri.

Mangsa kekejaman mereka bukan sahaja Palestin tetapi juga seluruh umat Islam. Bermula dari saat ibu mengandung sehinggalah anak-anak itu dilahirkan semua proses mengikut rancangan mereka; perubatan dan makanan mengikut telunjuk mereka, yang akhirnya membinasakan kehidupan manusia Islam; sedangkan umat Islam sendiri leka dan lalai dengan tuntutan dan kehendak agamanya sendiri, lupa akan Ugama Wahyu yang diturunkan ke muka bumi ini lebih mulia dan lebih baik lagi dari agama yahudi dan nosoro itu.  

1 comment: